Jen <3

God morgon, 

Idag så tänkte jag att jag skulle plugga matte men det orkar jag nog inte, 
Jag ska mumsa tårta. 

Ella pratade Macke och sa att han och Edde skulle sätta sig vid vårat bord på måndag. 
det ska dom göra men Macke sa att Edde kommer att bli nervös. 

Det ska bli roligt att se vad han gör när han siter med oss, 
antingen kommer han vara tyst eller så kommer han att prata men vara röd i ansiktet. 

Haha, han har addat mig på msn, 
jag vill att han ska logga in så att jag får se vad han kommer att säga, 
men han har inte loggat in sen han addade mig, vilket jag stör mig på. 

Vi får se hur det blir med det dära. 

Och snälla kan inte ni Ella och Josse blogga lite mera ni också?


// Jennifer <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0