Ella - Tack Josse ♥

Jag måste bara tacka Josefin för den snygga & söta headern! Färgerna och allting är jättefina, älskar den. I skolan är allt bra, jag längtar som faan till sommarlovet. :D Superskönt att vara klar med typ alla prov. Måste bara ha något att ha på mig på skolavslutningen. Fast jag, jag är ju alltid snygg! Haha.

P.s. Jag förstår inte varför jag gillade Kim. Typ alla killar som jag faller för visar sig vara självupptagna idioter! Nästa gång ska jag bli kär i en tönt. Eller i någon som jag först lär känna. Inte bara för att den typ är snygg. Nej föresten, de är inte enns snygga. Inte längre iallafall. ;)

OBS Kim ser ut att behöva lite mascara. Hahahahahhaha. (Synd att jag inte kan lägga ut en bild på honom här).

The image “http://i39.tinypic.com/2vmskeh.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

(Psst... Jag ändrade lite med färgerna i designen, det var väll okej? Har tröttnat på röda och turkosa "kommentera" texterna. )

Kommentarer
Postat av: Anonym

bloggamera

2009-06-01 @ 10:58:05
Postat av: emil & vendela

jättesöt blogg ni har :) ha det underbart!

2009-06-01 @ 20:17:11
URL: http://emewen.blogg.se/
Postat av: typellon!

Heej!

jag har en frågestund på min blogg nu!

titta gärna in o ställ en fråga!

2009-06-06 @ 12:42:19
URL: http://typellon.blogg.se/
Postat av: Josefin

nej den är inte alls fin :p

2009-07-10 @ 13:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0