trööttt idag / Jen <3

Heeejsaaan sötisar,

Idag såg jag inte kevin nån gång eller jo när jag skulle gå hem precis,
han har en jätte snygg tröja som är grå, som jag tycker han är skit het i (AA)
Man vill lixom bara krama honom när han har på sig den! xD

Imorgon ska jjag prata med honom, jag har inte haft nån chans att äns säga hej till honom på 2 dagar.
Jag har nämligen aldrig pratat med honom eller vi har sagt hej nån gång det är det enda, så imorgon ska bli den andra gången JAG säger hej till honom! <3 Ska bli kul
Men seriöst, jag tycker det är skit jobbigt att säga nånting till honom, så har jag aldrig känt förut xD
Då har jag kunnat prata med vem jag än gillat av killarna,
Jag vet inte vad som är annorlunda med Kevin, :)

jag är så att jag tänker bah: säg hej nästa gång han går förbi, så går han förbi och då får jag som klister i munnen
asså allting stannar upp jag slutar med det jag gör och glor, hehe <3
Så det blir aldrig att jag säger hej, och jag vill ju verkligen bli ihop med hoonom och jag saknar honom jätte mycket under helgerna, Jag vet seriöst inte vad jag ska göra för att inte bli så nervös när han kommer. Och jag gillar verkligen honom hjälp mig, jag är desperat! 

Det här har jag inte berättat för nån, för det är ganska svårt att sitta och prata med nån om det enligt mig,
men att skriva det går bra. Jag skriver här för min egen skull. och det här kommer bli som en dagbok för mig där jag skriver mina mest hemliga hemligheter, så vill ni veta mer om mig är det bara fortsätta läsa,
Om det är något speciellt ni vill veta om mig utan kärlek och om killar kan ni bara fråga,
Nu kommer jag inte bara skriva om killar och kärlek, utan annat också men det har blivit mest sånt dom här två första dagarna som bloggen har funnits, <3

Ha det bra,

puuuuss

// Eran Jennifer <3



Ps: sorry för ett så långt inlägg, men behövde få ur det hur huvudet! <3


Kommentarer
Postat av: Ella

Känner igen mig med det där med klister i munnen ;)

2009-01-14 @ 19:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0