Jennifer <3

Hej alla små sötnosar,

vad har ni gjort idag då?
Jag har varit med Josse och Ella efter skolan, vi gjorde inte så mkt :)
På skolan var det väl som alltid, jobbiga killar, tråkiga lektioner, och man får ju inte glömma dom snygga och heta killarna också som man inte kan sluta glo på , xD

haha, Conny är så konstig men ändå konstigt knäpp, haha det lät ju bra.
Men han kollar på mig på lektionen, när han går förbi så ska han alltid nudda mig
och glor lite över allt. och sen istället för att säga hej kanske han lutar sig över mig som tillexempel en gång,
när jag gick med Josse på väg in i klassrummet då böjde han sig över mig ( Han e lååång jag e en liten kortis)
och så nuddade han min näsa med sin, haha det var ett ¨sånt där knäppt tillfälle man bara vill glömma xD

varför är det så svårt och säga hej till nån? hah okej jag ska inte säga något jag vågar aldrig säga något till Kevin men snälla, ni tjejer måste ju i alla fall förstå, han e ju två år äldre och kille! xD
Medans Conny går i samma klass och är kille, han e konstig! Och seriöst  är det läskigare att prata med nån än att nudda nåns näsa med sin egen? haha, nu ska jag sluta tjata

Sov gott i natt <3

/ eran Jennifer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0