Ella, igen. Om KILLAR den här gången

Varför gillar inga killar mig?

Okej, det kanske går nån och är dödskär i mig fast jag inte har märkt det, men vafan jag vill att nån ska gilla mig och VISA DET! Och hellst ska jag gilla den personen också. ;)

Killar är konstiga, man fattar inte hur de tänker. Särsilt inte vissa av dem! Jag undrar vad killar gillar hos en tjej. Ja, alla vet ju redan att ni gillar stora bröst men utom det?? Bryr ni killar er om personligheten? Eller bara om man är snygg?
Mest undrar jag (hihi) vad killar gillar hos mig? Eller inte gillar hos mig? Undrar om killarna tycker jag e snygg? Vissa tycker att jag e ful, det vet jag redan, men vissa måste ju gilla mig. Eller? För visst är jag inte ful?

Jag vet jag vet jag kommer aldrig få svar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0